عصر طلایی

عصر طلایی

بنده مهدی اصغری دانش آموخته کارشناسی برق قدرت و کارشناس بهره برداری در شرکت توزیع برق هستم.
تلاش دارم با مطالعه کتاب ها و ... مجموعه مطالبی را به اشتراک بگذارم
امید دارم نظرات ارزشمند شما عزیزان را داشته باشم .
لطفاً نسبت به مطالبم نظر بدهید.
ممنون از حسن توجه شما عزیزان.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

گناه مجانی چیست؟

پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۰۵:۲۰ ب.ظ

گناه : یکی از معانی گناه خلاف منافع خودمان عمل کردن 

گناه مجانی چیست؟ گناهی که خلاف منافع خودمان و در جهت رساندن منفعت به دیگران است.

مثال : برای منفعت رساندن به دیگران دروغ بگویی ، تهمت بزنی ، پارتی بازی کنی ، دعوا و زد و خورد داشته باشی ، غیبت کنی ، دشنام بدهی ، دزدی کنی ، دل کسی را با حرف نامربوط بشکنی و ...

آری اینها نمونه ی گناه مجانی است که خلاف منافع خودمان و در جهت رساندن منفعت به دیگران است.

گناه مجانی بدتر از گناهی است که برای منفعت خودت انجام میدهی ، زیرا گناه دیگران را به دوش میکشی ، همان مثل آش نخورده و دهان سوخته

.

گناه مجانی!

امروز این مطلب را پدرم یادآور شد و منم تا الان دارم تکرار میکنم تا بتونم مطلبم را به شما عزیزان برسونم.

خیلی چسبید.

امید است مفید بوده باشد.

لطفاً نظر بدهید.

نظرات  (۱)

۱۹ آبان ۰۱ ، ۱۷:۳۹ شاگرد بنّا

به قول شهید چمران

پناه بر خدا ازگناهانی که توجیه براشون داریم

پاسخ:
سلام شاگرد بنا عزیز
ممنون از نظری که ارسال کردید
نظر شما مرا به جستجویی در صفحات وب واداشت و سخنان شهید چمران را در وب سایت www.delgarm.com مطالعه کردم
چند جمله ای به پاس نظر محترمانه شما ، برای شما به اشتراک میگذارم 
خدایا مرا بخاطر گناهانی که در طول روز با هزاران قدرت عقل توجیهشان میکنم ببخش!
خدایا هنگامی که شیپور جنگ طنین انداز میشود ، قلب من شکفته شده به هیجان در میاید زیرا جمگ مرد را از نامرد مشخص میکند.
.
آنان که به من بدی کردند ، مرا هشیار کردند
آنان که از من انتقاد کردند ، به من راه و رسم زندگی آموختند
آنان که به من بی اعتنایی کردند ، به من صبر و تحمل آموختند
آنان که به من خوبی کردند ، به من مهر و وفا و دوستی اموختند
پس خدایا!
به همه انان که باعث تعالی دنیوی و اخروی شدند ، خیر و نیکی دنیا و آخرت عطا فرما.
------------
بازهم ممنون که با نظرت روشنی بخش وبلگ بنده بودید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">