عصر طلایی

عصر طلایی

بنده مهدی اصغری دانش آموخته کارشناسی برق قدرت و کارشناس بهره برداری در شرکت توزیع برق هستم.
تلاش دارم با مطالعه کتاب ها و ... مجموعه مطالبی را به اشتراک بگذارم
امید دارم نظرات ارزشمند شما عزیزان را داشته باشم .
لطفاً نسبت به مطالبم نظر بدهید.
ممنون از حسن توجه شما عزیزان.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خدا را مدیون خود کنید

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۲، ۰۷:۳۲ ق.ظ
خدا را مدیون خود کنید

خُب دیگه چی!!؟ خدای ناکرده که نمی‌خواهی، خدا را تنبیه هم کنی؟ اشتباه نکنید، لفظ و کلام، معنای بسیار عمیقی دارد. بهم بگویید: «تا حالا از نسبت به کاری انجام می‌دهید و دستمزد کمتری می‌گیرید، چه احساس و یا تجربه‌ای دارید و خواهید داشت؟» اینکه تلاش کنید و بی‌صبرانه منتظر پاداش باشید، خوب است، ولی دلیل نمی‌شود که در صورت دریافت دستمزد کمتر، بخواهید از سر و ته کار بزنید، این عین خیانت به خودتان است؛ بهتر است شفاف‌تر بازگو کنم که یا کاری را قبول کرده‌اید و مسئولیت اجرای صحیح آن را پذیرفته‌اید و یا اینکه به خودتان خیانت می‌کنید و با کم‌کاری سعی در نابودی خودتان دارید.

آهای مردم دنیا، بیایید و خدا را مدیون خود کنیم؛ اینکه تلاش کنیم و تلاش کنیم و تلاش کنیم. از هر دستی بدهید، از همان دست باز خواهید گرفت و این قانون دنیاست؛ کاشت، داشت و برداشت و من امروز، با شعار "من خدا را مدیون خود خواهم کرد" شروع می‌کنم، شروع می‌کنم.

ساعت 07:17 مورخ 1402/10/28

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۸
SABA

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">