عصر طلایی

عصر طلایی

بنده مهدی اصغری دانش آموخته کارشناسی برق قدرت و کارشناس بهره برداری در شرکت توزیع برق هستم.
تلاش دارم با مطالعه کتاب ها و ... مجموعه مطالبی را به اشتراک بگذارم
امید دارم نظرات ارزشمند شما عزیزان را داشته باشم .
لطفاً نسبت به مطالبم نظر بدهید.
ممنون از حسن توجه شما عزیزان.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

تلخ ولی شیرین

پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۰۵:۵۰ ب.ظ

 آدم بعضی مواقع از موفقیت اطرافیانش تلخ میشه

ولی تلخی باید شیرین بشه

یک نفر هم از جمع بی مسئولیت ها کم بشه یک نفره ، موفقیت اطرافیانت میتونه تلنگری برای تو باشه که "پس کی نوبت تو میشه"

حسرت اشتباه محضه ولی بدون حسرت نمیتونی فرصت هات را پیدا کنی

تو جمع همکلاسی هاتون ببینید کدوم بالا رفت و کدوم زمین خورد و خودتون کجا قرار گرفتید

نباید به دید "حسرت" به آن همکلاسی که بالا رفت نگاه کنی و نباید به دید "غرور" به آن همکلاسی که زمین خورد نگاه کنی

نگاه کن تو چه فرصتی را از دست دادی و به چه چیزی رسیدی

تو نیاز داری واقعیت خودت را درک کنی و به خودت بگی من منحصر بفرد هستم ، من ویژگی و استعدادهای خاصی دارم و من خیلی خاص هستم ، من میتونم یک فرد موفقی باشم اگه فلان و فلان کار را درست انجام بدهم

قول بهتون بدهم که اگه خودتون را باور داشته باشید میتونید به باورهاتون برسید

مهم اینه که خودتون را باور داشته باشید آنموقع نصف بیشتر راه را رفته ای

حسرت نخور ، تو مال این حرف ها نیستی ، تو بخودت ایمان داری و خودت را و مسیرت را پیدا میکنی

از اشتباهاتت درس بگیر و خودت را ملامت نکن فقط بگو من دوباره شروع میکنم

بهترین دوست و بدترین دشمن تو ، خود تویی

اگه به خودت باور داشته باشی کوه هم نمیتونه جلودار تو باشه و اگه دشمن خودت باشی دنیا هم نمیتونه تو را نجات بده

معتادی ، بیماری ، مشکل داری ، بیکاری ، بی پولی ، بی کسی ، بی یاری ، بی خوابی و ...

همش به تو بستگی داره میتونی خودت را درمان کنی و دوباره دنیای خودت را بسازی

.

خواهش میکنم نظر بدهید ، من به نظرات شما نیاز دارم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۸

نظرات  (۱)

متن قشنگیه :"

پاسخ:
سلام دوست گرامی
ممنون از حسن توجه شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">