عصر طلایی

عصر طلایی

بنده مهدی اصغری دانش آموخته کارشناسی برق قدرت و کارشناس بهره برداری در شرکت توزیع برق هستم.
تلاش دارم با مطالعه کتاب ها و ... مجموعه مطالبی را به اشتراک بگذارم
امید دارم نظرات ارزشمند شما عزیزان را داشته باشم .
لطفاً نسبت به مطالبم نظر بدهید.
ممنون از حسن توجه شما عزیزان.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

موقعیت

پنجشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۱، ۰۵:۳۷ ق.ظ

(گفت و گو ) و (گو و گفت)

گفت و گو : صحبت و مکالمه بین من و دیگری است.

گو و گفت : صحبت و مکالمه بین دیگری و دیگری است.

شب است در این تاریکی نشسته ام و دارم در مورد بازی با کلمات حرف میزنم ، زمانه پر از مشکل یا موقعیت های سخت برای مردم است و من در مورد گو و گفت یا گفت و گو خودم را به بازی گرفته ام ، بابا اینا حل شده و تصویب شده که ترکیب گفت و گو درست تره ، بازم نشسته ایم خودمون را مشغول این بحث های الکی میکنیم ، حجاب و آزادی و زن و مرد و ... مسائلی نیست که ما بخواهیم تازه تعریف درستی ازش داشته باشیم ، بلکه مسئله مهم تر مشکلات و موقعیت های پر تنش جامعه است که باید تعریف درست بشه باید در موردش گو و گفت بشه و براش به راه حل برسیم ، هیچ کس از نا امنی و حرج و مرج و بهم ریختگی استقبال نمیکنه و همه دوست دارند زندگی کنند ، اینکه به نقطه ای رسیدیم که مرگ هم وطنمون میشه دست آویز برای نا امنی ، این یعنی حرج و مرج و مقصرش کسی نیست جز خودمون ، سیستم دچار خطا شده و قابل اصلاح است.

حکومت شامل جمعیت ، قلمرو ، دولت و حاکمیت میشه و در حال حاضر هر چهار رکن اصلی حکومت دچار ضربه شده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">